28 oktober

nu har man kunnat smälta gårdagens saker, inte helt men ja..har nog inte riktigt fattat det än, det kommer väl sen. vi har ju gått runt och oroat oss för henne sen i sommras så på sätt och viss så var det rätt skönt för både henne och oss andra. man har liksom sörjt hela sommaren, så nu när det hänt så vet man inte riktigt vad man känner. men gud vad jag saknar henne!

idag har jag varit i skolan som vanligt. sen ner på stan en sväng med mina söta. sen stallet, red på ridbanan idag :) såå skönt när det är mjukt där igen. suger när det inte går att rida någonstans ju. men idag var hon fin, känns inte som hon gått så mycket den här veckan, men när underlaget va som det var så äre bara att giilla läget.

ikväll måste jag plugga psykologi, kul? inte ett duuuuugg. men lika bra att sätta igång redan nu, så man kanske kan göra annat av kvällen. har ju fått skolkatalogen så ska väl drägga lite i den också :) hehe. imorgon får vi looooooooooooooooov!!

skulle vara trevlig om något kunde gå bra för engångsskull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0