25 oktober

2 cool 4 school!! eller hela ksk är väl det eftersom vi har studiedag. hehe, men jag är lite extra cool.

tog en liten sovmorgon idag också, jag gillart. har varit ut till stallet, gick inte att rida alls typ. hårt på ribanan, hårt på grusvägen och snorhalt på gräsvägarna. bingo liksom! men gick skrittade ut en sväng. sen fick hon nya skor och broddar, lika bra att sätta i broddisar nu känns det som. sen hade jag in lite hinder från ridbanan också.

sen har jag varit ner på stan och fikat med ida och dannis :) mysigt! vi gick lite på stan och kollade och så. ida och alexandra däremot ska jag ta hand om i skolan imorgon, sååå dumma dom är :( ikväll blir det innebandy träning


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt! :)

2010-10-25 @ 17:10:21
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0