22 oktober

DIG
Hur lång är du? 165 cm
Vad vill du bli när du blir stor? snut vetu, skådespelare skulle inte vara helt fel det heller
Vad pluggar du? till undersköterska
Har du långt hår? dom säger det
Vilken hårfärg har du? blond sååklart
Sminkar du dig? jo lika bra
Har du haft sex den senaste månaden? nope
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? blaaack
Har du kysst någon idag? nej

FAMILJ
Bor dina föräldrar ihop? ja
Vem är bäst mamma eller pappa? båda ♥
Hur många syskon har du? onee
Vad är det senaste du sa till din mamma? orkar inte tänka vad jag sa
Hur många ställen har du bott på? tree
Vem i din familj stör du dig mest på? haha ingen tror jag, men emma kan vara rätt dryg. haha
Vilken familjemedlem är snällast? mhm..dom är rätt snälla allihop
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? vi hittar på saker lite då och då, kommer inte ihåg när vi gjorde något speciellt
KOMPISAR
Vem sov du hos senast av dina kompisar? dannis
Har du kysst nån kompis? ja hela tiden
Vem har du varit kompis med längst? alexandra och dannis, wilhelsson också men det skryter man ju inte om
Vem känner dig bäst? oj, dannis kanske. fast är nog rätt många som känner mig "bäst"
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? troligen inte
Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? nej
VÅGAR DU
Skrika åt dina föräldrar? jaa
Klä dig annorlunda? jo det gör jag väl, eller?
Vara dig själv? jaaa
Visa dig i bikini/badbyxor? javafan, folk kanske drunknar men äh. höhö
Pierca dig? absoluuut
Ha sex på en offentlig plats? ingen vet
Vara omogen? haha jag är det dagligen
Äta småkryp? ja, finns inget bättre än grillade myror till frukost, mumaa

DIVERSE
När tuggade du tuggummi senast? jag är beroende, iiiiiidag såklart
När va du på semester senast? beror ju på vad som räknas, men rhodooos
Vilken färg är det på din tandborste? rosa med väldigt vacka stjärnor på
Är ditt hår tråkigt? jaaaaaa
Vem såg dig naken senast? vetetussan
Hur ofta duschar du? blir väl till jul och födelsedagen
När ska du gå och lägga dig ikväll? jadu, det visar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0