17 oktober

viips så var helgen slut :( men bara två veckor kvar till höstlovet så det är bara att bita ihop. det ska nog gå :) helgen har varit allt utom bra, precis som hela den här veckan. igår var vi till kumla och spelade match, min sämsta match eveer. resultatet tänker jag inte ens skriva om. kändes tungt att åka så långt och sen går det skit. 

idag har jag och mamma varit en sväng till mormor och morfar :) övningkörde lite, sååå kul! fick mitt första motorstopp idag, hihi. men annars gick det bra :) hoppas på mer körning i veckan! sen blev det stallet. red på ridbanan idag. hon var jättefin :) precis så som hon borde vara varje dag! det var väl det enda bra på den här helgen.

nu ska jag snart fixa te och kolla på ensam mamma söker. mys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0