13 oktober

var uppe med tuppen idag fast jag är ledig. träning i ransta halv nio, så var värt att gå upp. majsan var jättejättefin idag! både i dressyren och hoppningen. sökte sig neråt riktigt bra. hoppade en "vm bana" som monica kallade den, det var korta vägar till hindren och dom kom rätt plötsligt, som det ofta är i större tävlingar. gjorde man det minsta felet så kunde hela banan gå och helvete. men majsan klarade det hur bra som helst! blir super glad då monica sa att ingen varken i måndags eller tisdags hade klarat det så bra. wiiiie! där ser ni att travare kan :D iallafall min!

nu ska jag snart färga emmas hår mörkare :) sen får jag se om jag kanske åker till västerås en sväng :) senare ikväll blir det innebandyträning. men vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0