26-27-28-29 november

jag har ångest upp över öronen! har inte bloggat på hela helgen, jag blir galen av att inte blogga..men ändå händer det. tänkte dra vad som har hänt under helgen så ni hänger med lite :)

fredag: jobbade bara till ett, vilket var riktigt skönt. gick ner på stan en sväng och köpte en silverklocka, i like it!sen en sväng till stallet och fixade. stress, stress..iväg till åkrahallen och handla till kvällen, massa folk och man ville bara sparka undan allt folk och träna sig före, men icke! är man svensk ut i finger spetsarna så gör man inte sånt. haha! på kvällen kom underbara tjejer hit och åt osv. hur roligt som helst! fick fin fina presenter som ska slitas med hälsan. hahah. super kväll iallafall :)

lördag: tog en efterlängtad sovmorgon. åkte ut till stallet och fixade, majsan var svullen i benet, som hon var redan i onsdags :( pluttis. efter det blev det handbolls match med dannis :) roligt. på kvällen tog jag det bara lugnt, kollade tv och sånt. riktigt skönt!

söndag: dagen började med stallet, fixade bara som vanligt. inte ridit på en vecka :( älsklingen var fortfarande inte helt bra i benen :( sen hem och ducha och så. sen ut till sorf för vi skulle till GLOBEEEEEEN!! horse show :D lär ju vara en av årets bästa dagar! älskar det verkligen. är en speciell känsla när man sitter där i globen. roliga saker kolla vi på också :) inte alla som har sett en livslevande kamel? inte alla som har fått malin baryads aoutograf? jaaaaaag har! fick även med mig lite saker hem, två schabrak, röda JW ridbyxor (äntligen), paddar. trodde jag skulle köpa mer, inte precis vanligt att jag kommer hem med sex hundra :o men skitrolig kväll iallafaaalll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0