2 november

kvällen igår på sorf var helt okej, roligt att skrämma barnen..när dom väl blev rädda. haha! hann göra fler saker under kvällen också, till exempel skämma ut mig. men ja, nu har jag gjort det jag kunde.

idag har jag varit och tränat i ransta :) var nog två-tre veckor sen sist. det började riktigt bra med hoppningen och dressyren, även om hon var hur pigg som helst. när vi höjde lite så blev hon ännu mer pigg och glad, vilket gjorde att hon drog ner huvudet, dumma häst. så några språng blev lite mindre bra, vilket gjorde att hon blev lite osäker och ja det slutade med att jag låg på backen. haha hur länge sen som helst sen jag ramla av så det var tydligen på tiden. majsan hade jättedåligt samvete efteråt stackarn :) men sen flöt allting på jättebra :) min bästa!!

nu har jag varit duktig och städat mitt rum och toan. det behöves verkligen. ikväll ska jag nog softa med dannis.


världens bästaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0