19 november

idag var det farmors begravning. det var hur fin som helst! det gjorde ont att se släktingar så ledsna, som alltid brukar vara så himla glada..jobbigt som bara den, fast det var hela begravningen. jobbigast var nog när prästen beskrev farmor och allt stämde verkligen och jag kunde känna igen mig själv i en del av sakerna. man sitter där i kyrkbänken och tänker på alla minnen, dom är jättefina så det gör det hela lite lättare. vi fick ett vackert farväl av våran älskade. hon kommer få det jättebra med farfar vid sin sida, igen.

efter kyrkan åkte vi till en lokal och åt osv. sen på kvällen träffades vi hos eva, det var roligt! skönt att få ett bra avslut på dagen, även med lite skratt. galet va jag tycker om min släkt!!

Marianne Karlsson
1936-2010
jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0