16 november

hej bloggis :) idag har dte varit öppet hus på ksk så vi har knappt haft några lektioner, skönt men ändå rätt segt. hade jag inte varit tvungen att ragga upp massa nior till omvårdnad så hade jag lätt stannat hemma. fast var rätt roligt att träffa massa små :) sen hade man ju ögongodis nästan hela dagen, så jag borde inte gnälla. hihi! fick träffa bästa tildis också :):) värsta var väl att jag misslyckades med min skolkning. haha. skönt att jag inte ska dit imorgon och inte på fredag heller, så går bara på torsdag. sweet!

nu har jag varit duktig och lagat mat! nu ska jag snart ut till stallet, blev nog ingen ridning på grund av underlaget men blir ut att pussa på min bästa och fixa stallet. sen har jag lovat att följa med och handla, känenr mig riktigt duktig. känns som en bra dag då jag känner mig gladeeeeeer :) haha. hörs sen gullungar


jag saknar´t!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0