köping

tävling i köping idag, andra omgången i div 3. i 90 cm så var hon jättefin, men tyvärr rev vi sista hindret. rätt surt, men sånt som händer och en sån sak får man ta. sen blev jag uttagen till laget också, då blev det två pet. men hon var super fin då också! märkte knappt att hon rev så. men hon var så himla fin hela dagen! blir så glad att hon går så bra som hon gör nu :)..även om det blir något pet, men det orkar jag inte bry mig om. huvudsaken vi kommer runt och att jag är nöjd liksom, och att vi har kul :) och det kan jag lugnt säga att jag har! sen är jag glad att det gick så bra att hoppa på gräs också eftersom vi inte gjort det på hur länge som helst.


(läs mer HÄR)

Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Hejsan!

Du är ett av bidragen i denna veckas omgång av Veckans Häst eller Ponny hos bornlate.blogg.se..

Gå in här för att kolla in dina konkurrenter: http://bornlate.blogg.se/2010/may/veckans-hast-eller-ponny-rosta-1.html



Gör nu allt för just DIN ponny/häst ska vinna :)

Lycka till!

2010-05-24 @ 12:36:18
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0