19/5

jag har kommit på att jag blir bara sämre och sämre på att blogga, förlåt men jag gör så gott jag kan. ska försöka bättre mig!

idag har jag varit till skolan som vanligt, skönt att bara gå till tolv så kan väl inte klaga. efter skolan blev det stallet, inte heller speciellt ovaligt. haha. majsan har som en liten bula på benet, troligen har hon slagit i sig i hagen, men som tur är så är hon inte halt. men har haft lindor två dagar nu så hoppas det blir bättre. sen blev det ju ine bättre av att hon tappa en sko igår också, så är lite öm i hoven också. suck! men hovis kommer imorgon som tur är. så får hoppas att det inte ska vara några problem att tävla i helgen, men vi får väl se. red iallafall lite idag, eftersom hon ite har ont eller så, så är det ju bättre att hon går. och hon var så fin! körde lite "lösdressyr" också, såå kul ju :)

ikväll blir det tv hela kvällen, för jag orkar verkligen inte göra något annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0