melodifestivalen 2010

jag tänkte skriva vad jag tycker om alla kvällen bidrag i finalen av melodifestivalen 2010.

Darin- You´re out of my life
låten är riktigt bra! fin ballad. han skulle nog klara sig riktigt bra i oslo om han vann.

Pernilla Wahlgren- Jag vill om du vågar
jag gillar låten på något konstigt sätt, är en skönt låt liksom. kanske inte vinner men kommer ju inte komma sist iallafall.

Andreas Johnsson- We can work it out
låten är rätt seg, men ändå rätt bra. men den är nog lite för seg och tråkig för att kunna ta sig någonstans i tävlingen. men jag gillar honom!

Timoteij- Kom
haha. jag kan inte låta bli att skratta om dom..förlåt. men låten är ju skön och det känns som det kommer bli en sommar plåga, men vad gör den i melodifestivalen?

Peter Jöback- Hollow
nja..alltså jag vet inte riktigt vad jag tycker om den här. den känns som en musikal låt, kanske lite för mycket. men han sjunger ju grymt bra, men det räcker inte.

Ola- Unstoppable
låten har ju fart och man får fart på benen av den. men nej, han kommer inte gå långt i tävlingen tror jag.

Jessica Andersson- I did it for love
tråkig och seg låt! visst texten är ju rätt fin. men den är nog lite för tråkig.

Salem Al Fakir- Keep on walking
I LOVE IT!!!!!! låten är grymt bra, han är grymt bra, texten är grymt bra. finns inget fel på låten helt enkelt. man blir hur glad som helst av han och låten. plus att han har skrivit låten själv. skicka honom till oslo och vi tar hem alltihop. KOM IGEN SVERIGE RÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTAAAA!!!

Anna Bergendahl- This is my life
fyfan! finns inget bra med henne eller låten. du är säkert jättesöt och så men nej usch.  förlåt anna, men vinner du så byter jag land..för här kan man ju inte bo då. pinsamt liksom.

Eric Saade- Manboy
tjatigare låt får man ju leta efter. känns töntig också. visst han sjunger bra och är väl söt, men det räcker verkligen inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0