enköping

idag var det tävling i enköpings fältrittsklubb. i 95 cm så gick det inte alls, fick inte igång någon bra galopp utan hon bara drog emellan hindren, vilket ledde till att det inte blev så bra hoppning som jag velat. men jag är glad att hon hoppar iallafall, även om det blev lite tokigt. slutade på ett pet och en vägran. men allt var mitt fel så jag får ta allt på mig själv.

i 100 cm så var hon hur fin som helst! nu hade hon lugnat ner sig lite och det gick bättre att sammarbeta med henne. och vi fick även ordning på galoppen igen. hon var fin både emellan och på hindren, kändes som hon verkligen ville hoppa. var nolla i grunden och sen peta vi sista hindret i omhoppningen. men jag är jättenöjd med henne! även fast det var en skit runda i 95 cm, men det måste ju gå dåligt för att det ska kunna gå bra! lite tråkigt att vi kom precis utanför placeringen i 100 cm. haha.

läs mer om dagen och klubben på HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0