28 juni

dagen har varit bra! även om det var segt på jobbet, men sånt får jag väl leva med i två veckor. helt klart värt det så. jag blir helt galen nu när jag sitter och kollar vad jag ska köpa för min lön, tyvärr så kommer den ju inte räcka till allt jag vill ha, men det viktigaste iallafall :)

nu måste jag städa lite! ser ut som jag vet inte vaad i mitt rum. sen måste jag säga att jag blir lite avensjuk på alla som åker till peace and love, inte för musikens skull..men finns ju annat :) haha.

grattis till benneborg också som fyller 17 år idag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: ja super roligt :D tack så mkt! :9



Nu har jag kommit till New York! :D

2010-06-29 @ 00:22:06
URL: http://emelieronnelow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0