26 juli

kom nyss hem från ransta, träningen gick super bra! vilket kändes skönt eftersom hon har känts lite konstig sen i fredags, men nu var hon finare än vanligt. så antar att det inte är något, utan bara lite trött i benen. men hon får vila hela nästa vecka, kan vara skönt för henne :) sen är vi tillbaka igen! känns iallafall super inför helgens tävling! min älskling :)

nu måste jag städa, ut med pysen, duscha med STORT D! skapligt ofräsh jag känner mig, men det bästa med det är ju att man känner helt sjukt fräsh sen när man har dushat, haha :) dags att sätta igång med städandet nu om jag ska bli klar nångång.



Kommentarer
Postat av: mandy - en bild säger mer än tusen ord

tack :) myströjan är från gina

2010-07-27 @ 00:10:47
URL: http://mandymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0