16 juli

förlåt att jag inte skrev igår, men nu när det är så fint väder så blir det inte av att man sitter inne och bloggar. dåligt av mig, men sånt får man ta nu på sommaren.

igår så var det månsan på dagen med syster. har faktiskt fått rätt mycket färg nu, eller känns så ibland iallafall. sen på eftermiddagen så stod vi i minigolfen, rätt segt. men blev roligare när alexandra kom och så :) efter det så åkte jag och alexandra ut till stallet, vi red ut en sväng. alexandra red lite också :) roligt!

sen sov jag hos alexandra :) vi kolla film, pratade och så. jätterolig kväll :) måste bara säga att jag är glad att jag har den tjejen! konstigt nog har vi stått ut med varandra hela livet, hur vi nu har orkat det..svår fråga :)

idag har jag inte gjort något speciellt, varit till stallet och sen en sväng till karlssons också. har nyss kollat på film med familjen, kollade på farsan. rooolig film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0