tisdag

jag älskar tisdagar! helt klart min favorit dag. för det första så går jag bara till 12.10, sen är alltid puddingen där på tisdagar (vilket betyder att man har lite halv död ett tag), sen träning för monica och sen slutar dagen med innebandy träning. kan inte bli så mycket bättre faktiskt.

träningen gick grymt bra idag! hon var jättefin. först tränade vi mycket på att få henne att landa i rätt galopp, det gick till slut. det är inte något jätte problem, bara att det blir lättare för henne. men vi fick till det till slut. hoppade även en bana idag på 100 cm, tror jag det var. hon gick som en klocka genom allt :) bästa hon! skönt att träna själv då man får mera hjälp och så. men jag är iallafall kanon nöjd med henne!

ikväll blir det innebandy träning. min syster ska börja ikväll så ska bli kul :) galet skönt att jag slutar 11.50 imorrn, älskar mitt schema :) vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

åh vilken fin ponny! :D

2010-01-21 @ 23:53:22
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0