måndag

idag verkar datan må bra, jippi! sov hos dannis inatt, människan är bra knäpp men jag gillart. länge sen jag skratta så mycket. skaaapligt snygg kille var det i nya bring it on filmen också, muums. skitrolig hade jag iallafall.

ska snart iväg till stallet :) ska rida ut en sväng. imorrn blir det träning, skojskoj! måste börja kolla tävlingar inför 2010. måste fixa medlemsavgift och min licens också, tråkigt att läga pengar på sånt men finns nte så mycket man kan göra.

juste, den 24 februari ska jag få tandställning!!!! kommer se ut som en pucko i ett år, men vafan galet snygga tänder får man ju sen :) får låta bli att skratta på den tiden..eller nej det tar jag tillbaka.

ut till stallet var det, på med långkalsongerna bara.


Kommentarer
Postat av: carro.

det är galet dåligt med tävlingar i början av året... sen exploderar det i maj.

2010-01-04 @ 15:32:06
URL: http://carolinebergdahl.wordpress.com
Postat av: Rebban

jo den ha vart super sj då ?? kram

2010-01-04 @ 23:28:58
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: Philippe

Hoppas du inte blir sur nu, men det ska vara kallt ett bra tag till :( ja långkalsonger får duga stund till :)

2010-01-05 @ 13:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0