tråkis

Din kropp:
hur lång är du: 165 cm
hur mycket väger du: håller jag för mig själv
vilken sko storlek har du: 37-38
är du nöjd med din kropp: kan jag inte påstå
skulle du kunna plastikoperera dig: redan gjort det så
vilken ögonfärg har du: bluuuue
vilken hårfärg har du: blondiiiie
har du lång överkropp: tror det..eller jag vet inte
har du långa armar: om jag har! ner till golvet fan
har du långa naglar: näj

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu: lite lagom glad sådär
vad tänker du på just nu: aldrig att jag skriver det här
saknar du någon just nu: jaaa
gillar du någon: jo
är du kär: inga kommentarer
är någon kär i dig: skulle inte tro det va
älskar du någon: ja
hatar du någon: hatar är en BIG WORD
hur är du om du är hungrig? skitsuuur
hur är du om du är trött: skrattig, sur, dryg
om du sovit i tre timmar: blir jag crazyy

Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: ett namn som inte miljontals tjejer heter skulle inte vara helt fel.
du skulle egentligen velat bo: stockholm, göteborg, usa
din högsta önskan är: den håller jag för mig själv
du skulle vilja ha: lite pengar skull inte skada, inte lite kärlek heller

Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum: på väggarna? isåfall lila
har du en tv i ditt rum: yes
har du en dator i ditt rum: ja på magen
har du en säng i ditt rum: nej jag sover på mattan, men ja det har jag
vilken färg är ditt påslakan: grått, svart och vitt
har du kläder på ditt golv: OM jag har
har du tidningar på ditt golv: tror inte de
har du något annat på ditt golv: en vovve, skor, kläder x1000

Kommentarer
Postat av: cattiisEriksson

Toppen, jo min var också bra :D

2010-02-10 @ 20:24:44
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0