tisdag

dagen börja som skiiiit och fortsatte som skit..tills jag såg ögongodiset!! den där godisen kan inte vara bra för tänderna..blir nog mycket hål. undra hur hans päron kom på receptet liksom. haha. skitsamma, äckligt snygg iallafall. wie! skolan gick rätt fort, sköönt det.

sen blev det till stallet och iväg på träning i ransta. hade inte tränat på två veckor nu så var extra kul. var skapligt jobbigt i dressyren, men fin blev hon. i hoppningen så gick det jättebra! hon sköte sig super, bara jag som krånglar till det. men monica tycker jag ska rida annorlunda i hoppningen nu mot vad hon har tyckt förut så blev lite mycket. men det visa sig att det gick mycket lättare att rida så, inte alls lika kompliserat som jag gjort tidigare. så det kändes bra :)

ikväll blev det innebandy träning. gick faktiskt rätt bra, iallafall på skotten. askul när jag lurade alexandra också :D hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0