tisdag

blir ett snabbt inlägg nu för jag ska snart byta om och sen iväg på innebandy träning. skolan gick rätt fort idag, inte så konstigt eftersom jag bara gick till tolv. säger bara att killen är äckligt jääääääävla snygg!!!!!!! ojojoj..mums liksom. efter skolan så åkte pappa och jag ut till stallet. sen iväg till ransta och träna. gick riktigt bra :) men måste tänka på lite saker nu när hon har blivit lite lättare att korta. rolig och bra övning för oss var det iallafall. jag är nöjd med henne :)

underbart skönt att jag har studiedag imorgon! skönt att slippa skiten. och jag är skapligt sugen att gå på nattbio på fredag, är snabba cash. vill se den igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0