December listan

Jag följer strömmen och gör som alla andra bloggare. Jag börjar från och med idag och fram till nyår. Fast jag har inte gjort enligt den vanliga listan, uatn bytt ut några så det ska bli mer personligt. Vi får väl se hur det bli. Let´s go!

Dag 05 – Om mig
Dag 06 – Vad är kärlek?
Dag 07 – Min första kärlek
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Mitt motto
Dag 10 – 3 snyggaste killkändisarna
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Favorit låtar
Dag 13 – Min sjukdom
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Bästa dagen i mitt liv
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Operationen
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Favorit smycke
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Ett speciellt foto
Dag 24 – Det här får mig att må bättre
Dag 25 – Det här får mig att gråta
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 30 – Det här är jag beroende av
Dag 31 - Tillbaka blick från 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0