Dag 8 - Ett ögonblick

Ett ögonblick som jag aldrig glömmer var i somras då vi tävlade på sorf. Jag har hoppat förklassen som låg på 1m och trodde inte jag skulle få hoppa laget på grund av att jag hade ett pet. Men jag blev uttagen. Taggare än någonsin, då majsan kändes i sin livs bästa form och det var hemma plan.

Jag kommer ihåg när jag gick in på banan, red emot första hindret. Och jag känner att det här kan jag nolla, hon verkligen bjöd på hindren, tog tag i hindren och letade efter nya hinder hela tiden. Hon var helt perfekt! I det ögonblicket insåg jag verkligen hur himla mycket jag älskade majsan. Jag grinade nog nästan under rundan för jag var så glad. Vi nollade! Tror jag var den enda nollan i mitt lag och hur bra känns inte det när alla ser ner på en när man kommer med en travare. Men där fick dom något att suga på. Även om hon travade på dem två sista hindren. haha.

Världens bästa ♥


"Det är bra älskling!!!"
aldrig hört något fulare. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0