31 december

Helt plötsligt var årets sista dag här! Galet va fort det gått. Men snart står vi där igen på Sala torg och klockan slår tolv. 2011 here we come :)

Kom hem från stallet för ett tag sen, red ut en sväng i det fina vädret :) Mysigt. Nu ska jag städa undan lite på mitt rum. Sen ska jag ta och duscha och börja fixa mig. Kan ju ta ett tag om man ska försöka bli lite snygg. Haha. Beslutångest har jag också, vet inte om jag ska ha rakt, lockigt eller vågit hår..Ilandsproblem I know! Men det är svårt.

Ikväll kommer Alexandra hit så ska vi väl vara här ett tag. Sen drar vi vidare! Hoppas vi ses på torget, annars ta hand om er och ha ett jäkla bra nyår! :D GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0