17 december

Praktiken är gjort!!! Dom fyra hela veckorna är över. Har gått riktigt fort! Som vanligt så ska det alltid ta slut när det börjar bli som roligast. Men vem vet, man kanske kommer tillbaka till åkra hemtjänst? Haha. Var lite blandade känslor idag, tråkigt att säga hejdå till alla gulliga gummor och gubbar, och personalen också såklart. Så himla söta alla var idag, hur tacksamma som helst! Kramisar fick man också. Men måste ändå säga att jag är riktigt glad att det är gjort. Har inte haft något liv under dom har veckorna så. Känns nästan bra att komma tillbaka till skolan, tror inte jag är redo för "vuxenlivet" än.

Kvällen kommer bestå av plugg, städning och Ted Gärdestad. Roligt fredagkväll liksom. Men det är verkligen behövligt. Sen har jag bestämt mig för att lägga mig tidigt ikväll och kolla på OC. Var jättelänge sen jag kollade på det så nu är det dags.

Nej, nu lär jag fortsätta skriva på psykologin. Hoppas ni får en bättre kvll en mig. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0