13 december

lucia idag! kommer ihåg hur spänd man var förut när man skulle gå i luciatåget. hehe. och hur jävla sur jag blev i 5:an när wilhelmsson blev lucia och jag blev bara reserv :( haha. roliga minnen!

jag blev ledig idag :) hur skönt som helst. bara fyra dagar kvar nu på praktiken! men mindre roligt är väl att jag har lite skolsaker att göra i helgen/veckan. plus att jag har två matcher också. ojojoj

ska till stallet om någon timme. hoppas av hela mitt hjärta att majsan är bättre i benen! ska ta med mig varmvatten ut så jag kan linda hennes ben. ska linda i två dagar nu, så är det inte bättre på onsdag så blir det att ringa vetrinären. lilla älsklingen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0