1 december

omg, idag är det första december! årets sista månad är här. och den ska fan bli bra, det ska jag se till. julafton, nyår, det måste bli bra! taggad till tusen på allt :) håller tummarna på att det blir bra också. om jag nu inte lyckas få öroninflamation eller något, som har blivit en tradition. hehe.

har nyss varit till stallet, gick inte att göra något idag då det är -20 grader ute! :( känns som det kommer bli varm och skönt på praktiken ikväll..eller inte. ska snart hoppa in i duchen. sen ska jag och alexandra till stället där man har grymt mycket minnen i från..vallaskolan! skulle inte förvånna mig om jag börja gråta. haha. men vi ska iallafall prata om omvårdnad och så. sen blir det vidare till praktiken och blir kvar där till nio ikväll.

vi hörs kanske sen, pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0