17 augusti

Du heter: Ida
Smeknamn: jag har så grymt roligt namn så man inte kan ha något smeknamn..men vissa säger karl, eller kalle.  

Låt som när du är ledsen sörjer till: För kärlekens skull- Ted Gärdestad

Beroende av: coooooooola

Vad tror folk om dig? jaduu..att jag alltid är glad, kanske?

Stämmer det? ja oftast, men inte alltid kan jag sääga dig

Vad får du oftast komplimanger för? ingen aning, fint hår brukar en del säga

Hur imponerar man på dig? bjuda på sig själv, lite kaxig men ändå mjukis
Brukar du skratta för dig själv? haha jaaa!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: natti

Var bor du? saaala

Trivs du där? ja fan! stolt salaboo

Hur svarar du i mobilen? "hej det är ida" eller "ah, det är ida"

Vem ringde du senast? mammis

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att hon skulle möta mig för jag frös
Antal timmar sömn inatt: jag kollade inte på klockan när jag somna så vet inte riktigt, men åtta kanske..

Sov du ensam: jo tyväääärr

Brukar du komma i tid: ja oftast faktiskt
Hur känner du dig nu: ångest inför sista sommarlovs veckan!

Vanligaste färg på dina kläder: vet inte riktigt, men ljusa färger tror jag

Vad tycker du om fötter: lagom långa, lagom smala..rätt bra fan

Vad saknar du: 9e!!

Hade du en bra kväll igår: nja, jag var halvdöd så...

Favorit dryck på morgonen: oboy, te eller juice, eller fick man bara välja en?
När brukar du oftast gå och lägga dig: om jag ska till skolan så efter tio, om jag är ledig så vid tolv-två

Sysslar du med någon idrott: yessir, ridning och innebandy
 Tror du på kärlek vid första ögonkastet: den där är lurig. jag tror på att man kan bli helt till sig för att personen är snygg och så.. men man kan inte älska någon vid första ögonkastet, bara bli lite smått förälskad

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: MASSOR!! kissa stående till exempel

Är du nöjd med ditt liv: ja faktiskt!

Är du bortskämd: jodå, lite lagom
Vad gör du i morgon: tandläkar skiten, stallet och innebandy

Vad är det värsta du vet? allt våld

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja grymt bra vänner ♥

Vad är det finaste du fått? maaajsan
En speciell dag du minns: 27 maj 2009

Du samlar på: inget speciellt, tror jag

Vem ringer du när du är arg/ledsen: dannis
När grät du senast: igåår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka utomlands, köpa två hopphäst, hästsaker, kläder, feta hästlastbilen och sen skulle nog pengarna vara slut

Vill du gifta dig: if the right one show up
Vill du ha barn: JAAAAA

Är du musikalisk? inte vad jag märkt

Vad dricker du helst när du är törstig: cola, med stort C!

Bor dina föräldrar tillsammans: yeees

Har du någon gång gråtit dej till sömns: jo

Biter du på naglarna: nej inte sen min kusin sa att det var lika äckligt som att slicka i en toalett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0