16 augusti

faaaan så skönt, majsan kändes bra i benen idag och inte konstig när jag red. fan vilken lättnad! dog nästan ett tag igår när hon kändes så ofräsh. aja..

idag har jag varit duktig! var hem till min smarta kusin och pluggade matte i fyra timmar!!!! helt sjukt. lärde mig fan mer på dom där timmarna än vad jag gjort på hela gymnasie tiden, sjukt men sant. grymt snällt av axel att hjälpa mig iallafall :) hoppas på att det går bra på provet på fredag ocksåå.

ikväll hade jag myskväll med dannis :) vi kolla film och så. super dannis ♥ nu måste jag nog sova, ska upp till tandläkaren i västerås klockan nio imorgon så. saaaakpligt drygt, men sååånt får man leva med. vii hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0