tråkig lista

Bästa veckodagen: fredag
Humör: glader
Favoritgodis: den var svår..kommer inte på någon speciell
Är det nåt du absolut inte äter: potatis!
Kläder just nu: mjukis
Musik just nu: Timbaland - If We Ever Meet Again ft. Katy Perry
Favoritsaft: jordgubbee
Dagens längtan: den håller jag för mig själv
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du nåt instrument: nope
Dagens frisyr: utsläppt och tråkigt
Kommer du ihåg din första kärlek: sånt glömmer man aldrig
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jaa
Ser du på kärleken som ett misstag: nej?
Bio eller promenad: beror på vädret och sällskapet
Dagens borde: varit ute mer i solen
Dagens fundering: lika bra att jag inte berättar
Det här är jag bra på: att skäma ut mig
Chips eller godis? chips..tror jag
Skriver du dagbok? nej, blogg ju
Har du tatuerat eller piercat dig? nej, men jag viiiiiill
Hur många syskon har du? ett
Är du rädd för blod?
Röker du? never
Snusar du? nej
Använder du knark? flera gånger i timmen
Kaffe eller te? te!!
London eller Paris: inte varit i nått av dom, men london verkar sweet
Favoritfärg: purple
Född: 24 november
Nationalitet: what? typ sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0