måndag

suger ju inte bara lite att jag håller på att bli sjuk, förkyld som en gris. bara jag inte får öroninflamation nu också (brukar oftast få det när jag varit förkyld), får jag det nu så dör jag för då blir det ju pencillin som vanligt på valborg. så lika bra att försöka bli frisk fort.

idag har jag varit till västerås en sväng med mamma och pappa :) blev massa filmer, ridbyxor och ett par stigläder. ridbyxorna var väl inte dom snyggaste men dom duger, fick dom rätt billigt så. köpte new moon också, så ni kan ju chansa på vad jag ska kolla på senare ikväll :) haha.

majsan fick vila idag :) hon brukar oftast gå bättre på träningarna om hon får vila dagen före så. sen var det ju inte roligt väder att rida i heller. men var ut och fixade och så.

ikväll ska jag hem till alexandra :) wilhelmsson kommer också! vi ska väl kolla på johan falk och mysa. kul kul :) men nu måste jag hoppa in i duchen. skriver sen när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

Svar: hihi adå det har jag haft :D har du haft en bra helg? :)

2010-04-05 @ 21:29:18
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0