skönt

började 9.15 idag, stressade som en gris. sen när man kommer till skolan så visar det sig att tre voms lektioner är inställda. så hade bara svenska och engelska idag. slutade 12.45 :) asskönt! slutar tidigt imorgon också.

om en vecka läggs jag in på sjukhuset. bara en vecka kvar som jag kan rida, spela innebandy, vara i skolan, träffa kompisar osv. fattar inte hur jag ska orka att bara sitta hemma hela dagarna. hoppas på att jag kan komma igång med allt så fort som möjligt igen. men hoppas mest på att oprationen går bra och att jag blir nöjd. men kommer nog ta ett tag att vänja sig. kommer kännas som det är en annan människa som står i spegeln. den som lever får väl se :)


valborg 2009

Kommentarer
Postat av: amanda

jodå helgen var bra :) och din ?

2009-09-21 @ 17:27:23
URL: http://aliceamandaalm.blogg.se/
Postat av: Philippe

Jag ska fixa din hoj i veckan :) hoppas det blir bättre :D

2009-09-22 @ 15:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0