ohejohå

idag har väl inte varit någon höjdare till dag, allt blev bara väldigt konstigt. men ja, vad ska man göra? jag kan inte göra så mycket mer än att glömma honom, eller hur? aja..det löser sig med tiden.

ibland blir jag bara så trött på killar och kärlek. liksom kärlek/killar är ju faktiskt det vi tjejer pratar mest om, pratar killar så mycket om oss tjejer? ..jag tror nästan inte det. man kanske skulle ha en kill-pause? som på livet enligt rosa. fast jag skulle inte klara det i mer än två timmar.

äh, du låter det som det bara är fel på killar och det är de ju verkligen inte! utan killar skulle ju inte vi leva? visst var jag smart nu? :) och det finns ju faktiskt dem som är väääldigt bra också. så det såå.

nu när vi ändå håller på att prata om killar så måste jag bara säga vad jag blir heeeeeeelt galen av!, beiga chinos!!!!!! ojojoj, helt sjukt snyggt alltså :D marinblå är också snyggt. så nu vet ni, om ni undra liksom :)


Kommentarer
Postat av: Maj

Okej! =) Då måste det väl kännas hårt då? Alltså vill du leva med han resten utav livet?

2009-09-07 @ 22:19:40
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Amme

SV:jodå:)

göru då=)?

2009-09-08 @ 10:10:49
URL: http://ammepamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0