natti

klockan börjar bli lite för mycket eftersom jag ska upp åtta imorgon. för imorgon åker vi till min kära farmor och seth :) får se vad dem tycker om näsan då. farmor börja ju grina när jag prata med henne på sjukhuset, lilla farmor. hon är bra söt hon, synd bara att hon bor typ 10 mil här i från. var bättre när hon bodde i heby. nu ses man inte så ofta, vilket kommer bli extra jobbigt en dag, som jag hoppas dröjer. men ska bli kul att träffa dem iallafall :)

idag har jag bara varit i stallet och tagit det lugnt. har longerat majsan både idag och igår, bara i trav. men känns skönt att vi är på gång igen :) och hon har skött sig väldigt bra, inget skutt eller något..rätt lugn för att ha villat i sex veckor tycker jag. men inget att klaga över :) har även börja medicinera henne nu, lika bra det så inte magsåren kommer igen. vill helst slippa den skiten.

men nu måste jag ta och soova :) sov sött.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe jag hoppas på något normalt och inget med halloween, haha du då?

2009-10-30 @ 09:27:06
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Aha va mysigt.

Idag blir det heldagsshopping på dagen och sedan blir det skräckfilmsmaraton hos ett par kompisar.

2009-10-30 @ 10:00:24
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: sandra

hhe okej :) min kille är helt galen i fotboll! ahha, han kan typ inte missa en enda match :)

2009-10-30 @ 13:35:42
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0