farmoor

idag var vi till farmor och seth :) första gången vi var till de hus som dem bor i nu, jättefint var det :) vi fikade och åt där, mysigt. verka som dem tyckte näsan blev bra..farmor sa iallafall: du var fin förut, men nu är du ännu finare. hahah, så..var kul att träffa dem igen :) sov näsan hela vägen hem, 13 mil ju. älskar att sova i bilen.

när vi kom hem så var det ut till stallet, idag fick snuttan galoppera lite :) sköte dig väldigt bra. var mycket piggare idag än dem andra dagarna. imorgon ska syster rida lite smått, wie :D

ska snart iväg till dannis :) några tjejer kommer så blir fredagsmys. lisa kommer :D jättelänge sen man såg henne, så ska bli kul. sen så har ju hon inte sett min näsa heller, får väl se vad hon säger. hon var ju emot oprationen från hela börja, så får se vad hon säger.


baaaaaabe ♥

Kommentarer
Postat av: Zäta

ja skit jobbigt =/ hoppas att jag är frisk till imorrn!

2009-10-30 @ 19:23:25
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Yasmin

läste precis klart dina inlägg om operationen, men jag förstår fortfarande inte? Vart det någon olyckshändelse elr?

kram! (:

2009-10-30 @ 22:31:37
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: Yasmin

läste precis klart dina inlägg om operationen, men jag förstår fortfarande inte? Vart det någon olyckshändelse elr?

kram! (:

2009-10-30 @ 22:31:37
URL: http://yasseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0