sweet sexteen

så nu har alla åkt hem och så. fick pengar av alla, så nu har jag myyycket pengar :D det gillas! och pengar kan nog behövas på söndag när vi åker till globen. av familjen fick jag underkläder, pengar och lite småsaker :) tack allihop som grattat och så.

känns iallafall skönt att äntligen vara sexton. slipper man bli mobbad för att man är femton också. men jag verkar inte blivit så mycket smartare, mognare eller något. tuur det :) om två år ska jag på hotellet, fan va jag längtar! men nu ska jag gå och lägga mig, det är ju jobbigt att fylla år.

puuuusss (k)


Kommentarer
Postat av: carro.

Ida, är det att få gå ut på hotellet du mest ser fram emot med att fylla 18? hihi

2009-11-25 @ 07:00:20
URL: http://carolinebergdahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0