hästsaker..

just nu tänker (okej, försöker iallafall) jag på vad jag ska kolla/köpa på söndag när vi ska till globen och kolla på horse show. finns ju galet mycket saker man kan köpa där så nått hittar man ju alltid.

här är iallafall några saker som ska köpas:
- ridabyxor
- ridhandkar
- regntäcke (?)
- schabrak
- hoppgjord
- pelhambett
- ridjacka

sen kommer jag nog inte hitta allt, men några saker är viktigare än det andra. men hittar säkert andra saker som jag egentligen inte behöver, men så blir det ju lätt när det gäller pållar.

Kommentarer
Postat av: carro.

sv; ja de brukar ju lätt bli så ;) men schabrak och ridbyxor är ju sådant som man kan köpa hur mycket som helst av och ändå behöva...



vilken storlek ska Majsan på hoppgjorden? Jag har en jag inte har någon användning för i bra skick...

2009-11-26 @ 20:29:51
URL: http://carolinebergdahl.wordpress.com
Postat av: Veronica

Det låter kul att se horse showen i globen :) Kram

2009-11-26 @ 21:03:03
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0