jag orkar inte

det låter så lätt för alla att bara strunta i skolavslutningen..men jag kan säga att skulle du varit i min situation så skulle du också tycka att det var jätte svårt. för mig är det viktigt att få ett riktigt slut med 9e. jag vill inte att alla förutom jag ska sitta där i kyrkan, sedan ska man se massa kort på hur fina alla var och så är inte jag med. kanske låter töntigt, men jag vill inte gå runt och ångra hela livet att jag inte var med på skolavslutningen i nian. men jag måste erkänna att jag är rädd för att om jag är med på skolavslutningen och sedan blir det inget speciellt av det iallafall, typ att det bara blir som det är i sjuan och åttan..allt gör mig tokig,

Kommentarer
Postat av: OscarMyrberg

men se till så att du får komma från sjukan till skolavslutningen!! skit samma om du är blå och har bandage i hela fejjan! huvudsaken är att du är där och att du får det här överstökat!

2009-05-07 @ 13:56:33
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0