summer 2009

om bara några timmar så är mitt sommarlov slut, om tolv timmar är jag påväg till min nya skola. och man kan väl på så sätt säga att imorgon startar jag en ny del i mitt liv. det känns som jag håller på att bli gammal. jag började ju nyss i sjuan, men ändå är det tre år sen. allt går så himla fort. om tre år har jag tagit studenten liksom. tiden skrämmer mig.

sommaren 2009, den blev bra!, bara vissa grejer som kunnat varit bättre. men jag är ändå nöjd. lite mer sol så skulle det lätta lite. större delen av sommaren så saknade jag väldigt många, mest klassen. tänk att jag grinade varje dag i två veckor efter skolavslutningen för jag tyckte det var så jobbigt. men jag antar att man måste gå vidare.

jag tränade faktiskt väldigt mycket den här sommaren, både inom ridsporten och innebandyn. majsan har gått jättemycket framåt i utvecklingen! innan sommaren hoppade hon banor på ungefär 75-80 cm, nu hoppar hon banor på 95-105 cm. hon går även väldigt mycket bättre i formen, och börjar söka sig neråt. det känns även som vi har kommit varandra ännu mer närmare varandra.

jag gjorde egentligen inte så mycket speciellt i sommar, men det var skönt att vara hemma mest också. jag älskar ju trots allt sala. men nu längtar jag till nästa sommar.
 
              

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

många härliga bilder!

2009-08-25 @ 18:08:22
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0