lalala

skola som vanligt idag. so "prov" vi ska typ skriva ett brev. tisdagar är så jävla sega!
 efter skolan så åkte jag hem och åt, calzone. skit länge sen jag åt nått sånt så det var gottigott :)
sen åkte vi ut till stallet. var och träna dressyr för maria :) gick riktigt bra! jag är jätte nöjd!
roligt att se framsteg på bara två träningar :D
vi tänkte ta med majsan ut till mormor och morfar i helgen,
 men dem ska visst inte vara hemma så får bli nån annan helg.
roligt att överraska med, och så äre alltid roligt att rida på ställen som man inte brukar rida på,
bra träning för majsan :)

   jag och systern min :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

supersöta bilder! :)

2008-09-16 @ 21:23:09
Postat av: mmiiichelle

skit söta :) , den där videon på mig dig och emma finns på www.dailymotion.com/mmiiichellee



:))

2008-09-17 @ 14:27:58
URL: http://mmiiichellee.blogg.se/
Postat av: Emma

vi är så snygga :D<33

2008-09-20 @ 20:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0