får du veta lite mer om mig

PERSONLIGT
namn: Ida
födelsedag: 24 november
hemstad: silverstaden!
ögonfärg: blå
hårfärg: blondiee ofc !
längd: 164,5 cm
högerhänt/vänsterhänt: höger
stjärntecken: skytte
skostorlek: 38
är dina föräldrar skilda: nej
rädslor: rävar och att bli ensam, finns fler saker också men..
mest använda namn på msn: ida? eller inte vet jag..

FAVORIT
färg: vit, lilla
mat: lite allt möjligt
sport: ridning
glass: dem flesta
godis: choklad, eller beror på vad jag är sugen på :)
affär: olika,
nummer: 3,5,6
tuggummi: kmr inte ihåg va det heter
helgdag: fredag
årstid: Summer
radiostation: rixfm, lugna favoriter, the voice
kroppsdel på motsatta könet: helheten va :D

VÄNNER OCH LIVET
vem av dina vänner är mest lik dig: vet inte riktigt?
vem är mest högljudd: det finns många :)
vem får dig mest att skratta: ooj, alla
vem har du känt längst: dannis och alexandra
vem är blygast: hm..vet inte på den heller..
när grät du mest: mest i hela mitt liv? isf när yoyo blev såld.
vart vill du bo i framtiden: i sthlm ett tag, sen i sala eller utanför.

HAR DU NÅGONSIN
varit kär: ja, just nu.
rymt hemifrån: aa
tänkt på självmord: tänkt har jag väl gjort, men skulle aldrig göra det!
sovit utomhus: aa
spytt i skolan: ne
velat bli modell: drömmar you knoow..
gjort något dumt som du skrattar åt idag: ja!
ätit sushi: ne
varit på scen: aa
retats: jo

DU
svär: ja föfan
sjunger bra: nej, tyvärr
duschar dagligen: varje dag..
vill gifta dig: visst
kommer överens med dina föräldrar: ja :)
är rädd för åska: nej
spelar något instrument: nej
äger en ipod: ja <3
sover med gosedjur: om jag är ledsen..
sjunger i duschen: alltid

THIS OR THAT
pepsi/cola: cola, fast inge fel på pepsi.
mc donalds/burger king:  donken
singeldate/gruppdate: singeldate? eller vettefan..
choklad/vanilj: choklad
jordgubbar/blåbär: jordgubbar
kött/vegetarian: kött
tv/film: film
gitarr/trummor: gitarr
adidas/nike: hm..adidas?
kakor/paj: kakor
blind/döv: döv

KAN DU
gå ner i splitt: aldriiiig
skriva med båda händerna: såklart jag kan, men snyggt blir det inte.
vissla: nja..
blåsa en bubbla: jodå
rulla din tunga i en cirkel:japp
ha dina ögon i kors: no
nudda näsan med tungan: nej
dansa: äh, kan kan jag väl, men kanske inte så bra..
äta vad du vill utan att oroa dig: NEEEEJ!

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade: emma
du pratade i telefon med: anette
du msnade med: lisa
du längtade efter: yoyo, eller vare preson?
du skällde på: emma?
du sportade med: majsan, ingen människa med då ju..


SENAST DU
skrattade: idag
grät: igår
filmen du såg: kmr inte ihåg
tuggade tuggummi: idag
drog ett skämt: everyday
sjöng en sång: idag

VAR ÄR DU?
vad ser man utanför ditt fönster: gräs,buskar och granarnas hus
lyssnar du på musik nu: no
vad har du på dig: långkalsonger, t-shirt, underkläder
vad är det på din musmatta: jag och syster

TROR DU PÅ
liv på andra planeter: nja
mirakel: varför inte?
kärlek vid första ögonkastet: kärlek och kärlek..
spöken: nejdå
tomten: nej

ÖVRIGT
hur många kuddar sover du med: 2
dricker du mjölk: japp
person du hatar mest: håller jag för mig själv
vad borde man uppfinna: godsaker som man inte blir tjock av
är du ett hälsofreak: nej, inte rikigt.
vilket är det värsta vädret:  snöstorm


Kommentarer
Postat av: elin

hellyeah, blondie :D

2008-09-10 @ 20:36:46
URL: http://ellijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0