bästa maajsan!

skola som vanligt idag dåå.hade jävla no prov, gick inte så bra, ovaligt? nej inte ett dugg! men hoppas på ett g iaf. slutade 15.15, sen hem slänga i sig en macka sen till stallet.

träna dressyr för maria för första gången idag ju :D hon var trevlig och jag tyckte hon var riktigt bra också :) majsan blev faktigst riktigt fin i slutet :D :D riktigt bra för att vara första träningen. ska ditt nästa vecka igen. nu jävlar ska min häst bli bättre än bäst, fast bäst kommer hon alltid vara :)

jag har lovat mig själv att innan det här året är slut så ska jag vara med i en dressyr tävling, hörde du? JAG I EN DRESSYR TÄVLING! du hörde faktigst rätt. jag tänkte att börjar älsklingen gå bättre och om vi lär oss mer så kanske det blir lite roligare, och eftersom vi inte tävlar riktigt i hoppning så varför inte tävla dressyr? :D haha, vi får väl se hur det blir med de :)

  älskar bilden <3

Kommentarer
Postat av: Dannis

va roligt att det gick så bra :D

Dressyr är ju kul men hoppning är roligare, iaf på tävling, men man måste ju börja nånstans och du har ju rätt inriktning, det kommer gå bra! :)<3

2008-09-09 @ 21:42:53
URL: http://danielladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0