där stack nästan ett år åt helvete! men visst, det är en jävla härligt känsla och gå runt och vara kär i någon, men inte alltid så härligt, när den personen inte känner samma sak. jag vet inte varför, men jag hoppades, och folk fick miig att tro att det fanns en chans, varför sa dem sådär? åh! men nu vet jag i alla fall. visst, du sa det för ett halv år sen också, men jag trodde att du kankse hade ändrat dig, men icke sa nike.men nu ska vi ha roligt det sista året vi går i samma klass, förhoppningsvis det sista iaf. men om du läser det här, du ska veta att du kommer alltid finnas i mitt hjärta. men det suger ju när man verkligen hittar sin drömkille, och så går allt skit. men nu ska jag verkligen försöka glömma dig, jag måste!

sorry, men behövde skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Dannis

du klarar de <3

2008-09-29 @ 14:54:11
URL: http://danielladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0