vilken drööm!

åh, vilken dröm jag hade i natt. drömde att jag var ute hos mormor och morfar, och så var det några där som skulle ta mimmi ( m&m gammla hund, som inte lever längre). och så hade mimmi prungit ner i källaren och gömt sig, sen så gick dem där jävlarna ner i källaren och letade. så kom jag på att dem var där nere och leta efter henne, så pappa gick ner i källaren. och jag stod i huset och väntade på att mimmi skulle komma upp. och så kom hon super glad och hoppade på mig, helt över lycklig, och jag var super glad och ja. sen vakna jag, det var bara en jävla dröm. jag som vart så jävla glad. mimmi dog för nästan 9 år sen, jag var bara 6 år när hon dog. men jag kommer ihåg henne som om det var igår jag såg henne, precis hur hon var och såg ut. eftersom jag var ute hos mormor och morfar väldigt mycket när jag var liten så blev hon min bästa vän. och vaknade alltid mig, satt alltid brevid mig när jag sov eller vad jag än gjorde. jag saknar henne så sjukt mkt! jag hoppas och tror att hon sitter där uppe och kollar ner på mig, hoppas hon är stolt. kanske låter konstigt men jag tror att hon är min skyddsängel. älskade mimmi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0