merry annbell <3

På din rygg ska jag alltid rida för att alltid få känna din trygghet vid min sida,
i flera år ska vi vandra och visa alla att vi älskar varandra.
För du är min och jag är din,
vi är varandras och utan dig kan jag inte andas.
Utan dig vid min sida får alla andra se mig lida,
allting blir mycket lättare när man är två.
det är du och jag, nu föralltid och då.
Jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig.
Utan dig går allting snett, då kan jag plötsligt inte göra någonting rätt.
För du och jag, det är vi och så ska det alltid förbli
<3


  





(inte jag som skrivit texten, nån sak från bdb, men den passa så bra in)



Kommentarer
Postat av: frida

ja det är hemskt! no longer en salabo, sitter just nu i lägenheten i köket. Bland en maaassa lådor och ska försöka få in ett inlägg. uuh det är jobbigt men det går:)

2008-10-30 @ 19:41:47
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0