god morgon!

ledig idag, skönt sov till 08.00 :)
idag ska jag och pappi till strömsholm med älsklingen.
ska kolla hur magsåret är nu, om det nu inte är borta helt. hoppas!
hoppas även på att hon kanske bara behöver ha medicin några gånger i veckan,
inte varje dag också, blir så himla dyrt då ju :/
mormor kommer med deras bil om en timme,
så jävla snllt att vi får låna deras bil,
den är ju mkt säkrare än våran gamla volvo :)
stakars lilla hjärtat står inne nu när det är så fint väder.
hon får ju inte äta på ca 19 timmar eftersom dem ska ner med en slang i magen.
men hon är stark så hon klarar det :)
nu börjar jag bli nervös :|
hoppas verkligen på det bästa!

 

Kommentarer
Postat av: ida

hur hare gått?

2008-10-07 @ 20:54:02
URL: http://idabenneborg.blogg.se/
Postat av: L i s a

oj. jag är seg. såg din kommentar nu (a) , ah jag vet. det var tider det :)

2008-10-08 @ 15:59:33
URL: http://lisalangbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0