camp rock

skola idag. helt okej. skit kul vi har börjat kolla efter resor nu! :D:D vi hitta ett perfekt ställe på roudos (stavning?) , åååh så jävla roligt alltså, nu är i fan snart där! det tråkiga är väl att det bara blir kortare och kortare tid vi har tillsammans. usch.. men vafan vi ska iaf ha riktigt kul det sista året nu, iaf jag! :D älskar 9e <3

efter skolan så åkte jag och familjen och åt på akropolis, mysigt :) mumsigt som fan. sen stallet :) red ut, gick så jävla bra! hon var lite små sur i början, men blev skit fin i slutet. kul kul, passa på att träna på min sits också, känns faktigt riktigt bra med långa stigbyglar, man siter så jävla bra då. även om det känns lite konsigt.

sen hem, kolla på camp rock :) rätt bra film ju. blir så glad när det är musik  och kärlek, mmysigt ju :) ikväll ska jag bara kolla tv och så. nån som vil göra nått i helgen? skulle vilja åka och kolla sm i helgen, får se om mor och far vill och så. inte så troligt men, det kanske går på tv? :)

pusshej <3

 visst är han lite ful/snygg? :)

Kommentarer
Postat av: marilyn

sv; ja eller hur. liksom, lååååångt kvar :O man vill inte tänka på de ;c

2008-10-04 @ 00:05:04
URL: http://marilynva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0