27/10

upp tidigt i morse. eller så tidigt var det ju inte. åkte och träna för maria. gick riktigt bra, vi träna på en massa saker, orkar inte förklara. men det gick riktigt bra iallafall, jag är jätte nöjd med majsan. man ser verkligen vilka framsett vi har tagit,  suuuuper kul! älskade majsan :)

var och tog influensa spruta idag också. skönt att ta den så slipper man få intluensa och sånt skit. dannis var med, och hon höll fan på att dö när jag tog den. haha, men är man van så är man. sen cykla vi ner på stan och fikade med lisa och jonna. myyysigt :)

sen jag kom hem från stan så har jag inte gjort så mycket. typ vart ner på sak tv med mammi och pappi. sen hade jag så jävla tråkigt, så jag var lite sur. då tyckte mamma att vi skulle hyra film. och pappa som är tankeläsare, tyckte såklart att vi skulle ha gooooodis. mumms :) värsta tufft att man kan hra film på rättan ju :D blev en film som hette Min brors flickvän, var väl rätt bra :)

jag var värsta nörden här om dagen, gjorde sån där sak på bdb när man ska skriva nått om alla. haha, så kan det gå när man är utråkad. men just nu ångrar jag mig, as drygt att skriva om en del personer, en del känner man knappt. men men :)

nu är jag så jävla trött så jag funderar på att gå och lägga mig, 22.00 på lovet ;o häärligt liksom. pussheeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0