01.45

jag blir galen! klockan är 01.30 och jag kan inte sova. jag är helt enkelt hur pigg som hälst..jag glömde att ta tableten som man blir lung av och så, och nu orkar jag inte gå och hämta en. så får väl helt enkelt skylla mig själv, men ändå.

idag har jag varit i idrotthallen x2, stallet och heby. även fast jag har gjort massa saker så är jag inte trött ;o var ju till familjen johansson i heby, dem har ju hundvalpar, så himla sööta! skulle inte sita fel med att ha en sån och mysa med :) silverbabes gick vidare till sm (y) och majsan gick super bra! en rätt bra dag helt enkelt :)))

men usch va deppig jag blev nu när jag skulle gå och lägga mig. blir så sur på att jag inte glömmer han. men nån dag får vi väl hoppas på att jag gör det :)

nuu måste jag fan försöka sova.


Kommentarer
Postat av: Maj

Okej på de viset :) Jag tycker faktiskt att det är bra på ksk, förutom maten då;)

2008-10-19 @ 22:02:00
URL: http://majlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0