snöö

Hann inte blogga nått igår, så skriver lite nu om vad jag gjorde :)  skola som vanligt, var bara på två lektioner, skönt! Tandläkaren ju, gick bra. visste ni att man ska borsta tänderna med stängd mun när man borstar där bak? ;o låter ju helt knasigt. sen fick jag inte vara med på idrotten för pappi, "inte bra att andas in kall luft när man är förkyld" men det gjorde ju inte så mkt att jag inte behövde åka skridskor heller (a)

efter skolan så åkte jag ut till stallet. skritta bara ut en sväng, gick inte att göra så mkt. men mysigt :) efter stallet så var det hem och ta det lungt ett tag. sen iväg på träning. pappi tränade oss. gick så jävla dåligt i början! var nära på att ge upp allt, men gick ju lite bättre sen iaf. sen var det fort som fan hem och duscha och allt, sen hem till dannis. sen gick vi och mötte lisa :) sen kom benne också. vi var nere på stan, träffade lite människor. ruligt :) men mindre roligt var det när jag och dannis skulle gå hem, värsta snöstormen, kanske inte stortm men jävligt mkt snööööö. vi såg ut som ett par snögubbar. haha :)

fick mina saker som jag och dannis beställde också, ett schabak, boots och sen ska jag köpa ett pullatäs av dannis, babe kommer bli super snygg :)

Kommentarer
Postat av: Andra

min dag kommer nog gå åt att plugga :/ eller rättare sagt min helg

2008-11-22 @ 16:06:51
URL: http://aaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0